Ethidium Bromide Ethidium Bromide
104
BLOG

Write or die

Ethidium Bromide Ethidium Bromide Kultura Obserwuj notkę 14

We współczesnej nauce panuje idea Publish or Perish (Publikuj albo przepadnij). Ja też musze pisać. Dużo! Praca doktorska i publikacje wymagają poważnego i szerokiego opisania spraw, którymi się zajmowałem. Nie zawsze jednak mam ochotę siedzieć i pisać. Znalazłem internetowe narzędzie, ktore może pomóc na takie bolączki.

WRITE OR DIE  (Pisz lub zdychaj)

To sieciowa aplikacja (nie edytor tekstu), która karze za unikanie pisania. Można wybrać zamierzony czas pisania lub ilość słów, które planujesz napisać oraz jak srogo program będzie starał się nakłonić cię do pisania. Zakres upomnień można ustawić od delikatnych przypomnień, aż do zjadania tekstu. Na koniec można pochwalić się swoja wydajnością pisarska przez wklejenie widgeta z ilością słów na minutę.

Przydatne także dla blogerów. Leskiemu nie potrzeba - znów jest zmotywowany.

"Nauka jest jak seks. Są tego praktyczne skutki, ale nie dlatego to robimy"   Licznik działa od 27.04.07 i naliczył już wizyt.   można do mnie napisać bromek.etydyny(rolmops)gmail.com

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura