euromir euromir
1764
BLOG

CO ŁĄCZY DANIELA COHN BENDIT Z KSIĘDZEM DOKTOREM BOCHYŃSKIM?

euromir euromir Religia Obserwuj temat Obserwuj notkę 3

 

 

 - Co łączy Daniela Cohen Bendita z księdzem dr. Ireneuszem Bochyńskim?

Na pierwszy rzut oka wydawałoby się, że nic, albo niewiele. Kiedy się jednak dobrze przyjrzeć stwierdzimy, że obaj panowie mają wspólny obszar intymnych zainteresowań. Jest nim problematyka seksualności dzieci.

Prekursorem w tej delikatnej materii, zapewne z racji wieku, jest niewątpliwie Cohen Bendit, który w 1982 roku, w wywiadzie telewizyjnym stwierdził:

 „seksualność dziecka jest czymś wspaniałym” a „uczucie rozbierania przez 5-letnią dziewczynkę jest fantastyczne, bo jest to gra o absolutnie erotycznym charakterze”.

 Bardzo podobne wypowiedzi zawierała wydana przezeń kilka lat wcześniej książka pt. “Wielki Bazar” (1975)  i artykuły publikowane w periodyku  “das da” (1982). Wywołane nimi oburzenie było powodem, dla którego Cohn Bendit musiał się z nich rakiem wycofać.

 Ciekawe, że ksiądz Bochyńskiego, mimo (1) rzekomo chrześcijańskiego światopoglądu i (2) znajomości losu deklaracji Cohen Bendita, odważa się publicznie głosić w moralnej, katolickiej Polsce bardzo podobne poglady!

Nie chcecie Państwo mi uwierzyć? Proszę bardzo, popatrzcie, co ksiądz dr. powiedział kilka dni temu w rozmowie z serwisem Epiotrkow.pl :

  Mamy dzieci 10-letnie, trochę starsze, i znam przypadki, gdzie ich życie intymne potrzebowało wcześniejszego zaspokojenia. Same dzieci "wchodziły" do łóżek dorosłych, chcąc być spełnionym. I to był wybór dziecka.”*

 

***

Jestem już starym człowiekiem.  Z dużym bagażem doświadczeń. Również seksualnych. Mogłoby się więc wydawać, że nic mnie w tej materii nie zaskoczy.  A jednak… 

Moje oburzenie nie jest tu jednak najważniejsze. Istotniejsze jest inne pytanie, co skłania ludzi wydawałoby się inteligentnych do podejmowania prób (faktycznej)  legalizacji pedofilii?

 

 *http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,103085,14902830,Skandaliczne_slowa_ksiedza___Dzieci_starsze_potrzebowaly.html

 

 Mój poprzedni wpis na ten temat został przez Admiunistrację portalu poddany cenzurze i zlikwidowany.  Poinformowano mnie, że przyczyną tego kroku było zamieszczenie przeze mnie we wpisie niecenzuralnej fotografi. W tej sytuacji notkę powtarzam, natomiast  ilustrację, kto chce niech obejrzy au pair.


 Adres:http://www.chamsko.pl/demot/100_100_1570728256_PEDOFIL_przez_F5Vseries7_middle.jpg

euromir
O mnie euromir

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo