euromir euromir
552
BLOG

I CO JA TERAZ POCZNĘ?

euromir euromir Rozmaitości Obserwuj notkę 15
 
 Wczoraj delikatnie wytknąłem Coryłłce błędy w koniugacji. Uczyniłem to następująco; (1) wpierw z notki będącej opisem depresji, której doznał w wyniku niezdobycia jakiejś nagrody literackiej, wybrałem zdanie: 
 
 "200 tysięcy za jeden nędzny tomik, który można wytrzaskać na przystanku autobusowym, opowiadając potem, że powstawał kilka lat wśród mąk i dusznych rozterek."  

 (2) następnie, nieco sobie szydząc z Coryłłkowych braków w wykształceniu, napisałem"Lepiej tej kwestii nie ujął nawet Piekarski na mąkach :)"

(Kim, czym - mąków, brzdąków. Kogo czego? - bąków bliźniego).


 Niestety, nasz ćwierćinteligent nie zorientował się, o co chodzi. Na wszelki wypadek jednak sprytnie  mnie zbanował :)

I co ja teraz biedny pocznę? Świat schodzi na psy. Ludzi na Salonie coraz mniej. Ja się zakochałem w Musze. Nacjonaliści zaczęli dbać o zdrowie. A Coryłłko jak gdyby nigdy nic, po staremu zachowuje się jak palant! 

 

 

Foto:głoswielkopolski.pl

 

 

euromir
O mnie euromir

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości