autorytetopożeracz autorytetopożeracz
204
BLOG

Refleksja na Wszystkich Świętych.

autorytetopożeracz autorytetopożeracz Społeczeństwo Obserwuj notkę 31

 Kiedy byłem dzieckiem, mama zabierała mnie tego dnia na grób rodziców swojej przyjaciółki. 

Kiedy one tam rozmawiały, a mnie skończyły się do zapalania świece i zabawa stearyną przestała być atrakcyjna zacząłem snuć teorie o umieraniu ludzi i wieczności.

Ponieważ odwiedzany przez nas grób znajdował się w wzrokowej bliskości muru cmentarnego, wymyśliłem  że kiedy nekropolia ,,dobije,, do niego i nie będzie już miejsca na pochówki to ludzie przestaną wtedy umierać, ergo będą żyli wiecznie.

Na wszelki wypadek długo nie konsultowałem mojej teorii z dorosłymi, aby cieszyć sie jej atrakcyjnością jak najdłużej.

Po to Pan Bóg dał nam zdolność abstrakcyjnego myślenia, abyśmy z niej korzystali. Czasem jest ona przydatna, jako mechanizm obronny przed ponurą rzeczywistością.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo