ewaryst fedorowicz ewaryst fedorowicz
587
BLOG

Zbychu, Miro, Grzechu i Rychu kupują w Biedronce! (skrót)

ewaryst fedorowicz ewaryst fedorowicz Polityka Obserwuj notkę 15
Skąd wiem? A z Wyborczej wiem – o proszę: Ja, rodzina i znajomi kupujemy w Biedronce - powiedział premier*
 
Jak cała Polska słyszała, Zbychu, Grzechu i Miro, to znajomi, a nawet koledzy z boiska bez dwóch zdań – jak tam z Rychem, to do końca nie wiem, ale przecież nie bądźmy drobiazgowi! Jak to było w tym rzymskim powiedzeniu?
 
"ubi tu Kajus ibi ego Kaja",co na polski się tłumaczy Gdzie Ty Donald – tam i ja, Rychu! Czy jakoś tak...
 
Ba! Nawet córka Rycha też kupuje w Biedronce, bo jak Tato przed komisją zeznał, w tym Miami, to on się z Mirem spotkał przypadkowo, a wtedy córka jego była na szopingu.
Czyli – w Biedronce była. Bo gdzieżby?
 
Ja natomiast w Biedronce nie kupuję i kupować nie zamierzam, co o mnie świadczy gorzej, niż źle.
 
Pełna wersja felietonu znajduje się tutaj.
 
 
-----------------------------

Kopiowanie do użytku publicznego, zamieszczonych na tym blogu tekstów, możliwe jest tylko za moją zgodą. Kamieniec Podolski - stąd pochodzi moja rodzina

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka