ewaryst fedorowicz ewaryst fedorowicz
498
BLOG

Pojechać kibolem - celebryci odpłacają Władzy (skrót).

ewaryst fedorowicz ewaryst fedorowicz Polityka Obserwuj notkę 8
No i znów miał rację Fedorowicz – aż to się nudne robi:
 
jest ustawa uchwalona „o prawie do kreski” ? Jest.
 
No i w warunkowym odruchu wdzięczności (Pawłow, ten to miał łeb....) celebryta Meller uruchomił swój celebrycki mózg i   pojechał kibolem: „walcie się skini w garniturach! napisał.
 
Oooo....ale arbiter elegantiarum , z tego Mellera – widać, że z dyplomatycznej rodziny wywodzi się, a i na garniturach się zna.
 
Poparła go inna celebrytka (bo przecież nie będziemy tu obrażać naszej inteligencji i nazywać tej Pani polityczką) i jakby po szkoleniu u prawdziwego fachowca, pojechała kibolką:
 
Najpierw się przyznała, że jest Ślązaczką, a potem – potem, to już było z górki:
 
„Jestem przekonana, że dla dobra polskiego życia politycznego, dla dobra Polski, dla tej odwagi, której nam potrzeba, Jarosław Kaczyński powinien zejść ze sceny politycznej dzisiaj.”
 
Choć gwoli prawdzie, ta Pani ogłasza raczej swoje zainteresowanie wódką (z Adamem) i winkiem (to z Grzechem), niż kreską, ale kto tam tych celebrytów wie...
 
Ale i Kaczyński sam sobie winien: zamiast powiedzieć o tym Panu, co to deklaruje że:
 
 "Jestem Ślązakiem, nie Polakiem. Moja ojczyzna to Górny Śląsk. Nic Polsce nie przyrzekałem, więc jej nie zdradziłem. Panstwo zwane Rzeczpospolita Polska, którego jestem obywatelem, odmówiło mi i moim kolegom prawa do samookreślenia i dlatego nie czuję się zobowiązany do lojalności wobec tego państwa"
 
zaprzaniec albo renegat , to w eufemizmy jakieś się bawi i inteligecko-żoliborskie zawijasy, w rodzaju:
 
„Twierdzenie, że istnieje naród śląski, my rzeczywiście traktujemy za zakamuflowaną opcję niemiecką
 

 

Kopiowanie do użytku publicznego, zamieszczonych na tym blogu tekstów, możliwe jest tylko za moją zgodą. Kamieniec Podolski - stąd pochodzi moja rodzina

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka