ewaryst fedorowicz ewaryst fedorowicz
1171
BLOG

Donald, aniele… czyli Mariusz Kamiński nie zrozumiał dowcipu

ewaryst fedorowicz ewaryst fedorowicz Polityka Obserwuj notkę 21
Minęły 24 godziny i moja propozycja hasła  dla kibiców:
 
Donald, aniele! Twój rząd dokonał tak wiele!  
 
doczekała się bezrefleksyjnego (eufemizm) użycia przez posła PiS, Mariusza Kamińskiego, w jego wywiadzie dla Onet.pl
 
Wałkując temat represjonowania kibiców, za używanie w stosunku do Donalda Tuska określenia matoł, Pan Poseł Mariusz Kamiński był łaskaw podsumować rządy Tuska w następujący sposób:
 
„Zresztą co on sobie wyobraża, że ludzie za to co zrobił zaczną śpiewać "Donald aniele twój rząd uczynił tak wiele"?”*
 
Powiem tak:
 
nie przepadam za ludźmi, którzy nie łapią dowcipów – jeszcze bardziej nie lubię takich, którzy nie tylko, że nie łapią, to jeszcze je powtarzają, zarzynając dowcip, jak barana.
 
Nie czas i miejsce tłumaczyć Panu Posłowi Mariuszowi Kamińskiemu, co znaczą takie pojęcia, jak: kpina, ironia, absurd, sarkazm czy satyra – niech sobie sam w słownikach sprawdzi.
 
W jednym jestem się tylko w stanie z Panem Posłem Mariuszem Kamińskim zgodzić:
 
że Pan Kamiński sobie  nie wyobraża.
 
Cóż,  z wyobraźnią, jak i z poczuciem humoru, bywa różnie - nie każdy jest tymi przymiotami w równym stopniu obdarzony.
 
Ale o poczucie humoru kibiców, jestem - w przeciwieństwie do Pana Mariusza Kamińskiego -  spokojny.
 
Co więcej, uważam Donalda Tuska za polityka inteligentnego i sądzę, że jest on sobie w stanie wyobrazić   kibiców skandujących takie hasło i nie jest to dla niego, jak mniemam, przyjemna projekcja.
 
Nie w tym jednak rzecz.
 
Jeśli już Pan Poseł Kamiński chce błysnąć w wywiadzie jakimś fajnym grepsem, to niech go sobie sam wymyśli, a nie zrzyna od innych, OK. ?
 
Bo jak się czyjś tekst cytuje, to po pierwsze, warto go wpierw zrozumieć, a po drugie – należy  podać źródło.
 
Ale ja mam do Pana Posła Mariusza Kamińskiego prośbę:
 
niech się łaskawie, on - spinfelczer zawołany, przestanie po prostu podpierać moimi tekstami w swoich wywiadach do Onetów itp mediów.
 
Przynajmniej do czasu, aż się z poczucia humoru podciągnie.
 
 
 
 
 
---------------------------------------
 

* Seawolf, cytując  w swoim wpisie moje hasło, pierwotnie zamienił słowo dokonał, na uczynił, ale już wprowadził poprawkę 

Kopiowanie do użytku publicznego, zamieszczonych na tym blogu tekstów, możliwe jest tylko za moją zgodą. Kamieniec Podolski - stąd pochodzi moja rodzina

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka