Wirtualni Chłopcy Wirtualni Chłopcy
93
BLOG

jestem p... bankowiec. zegarki

Wirtualni Chłopcy Wirtualni Chłopcy Rozmaitości Obserwuj notkę 3

Jestem poj... bankowiec,

cwaniak mentalny,

szyderca i plugawiec

 

Wielki banki, wielkie pieniądze, wielka ściema. Bankowcy maślą nam oczy o ich wielkiej misji dbania o nasze pieniądze. A my w to bezkrytycznie wierzymy. I dajemy im przyzwolenie na działalność. I nie widzimy nic złego. Kryzys? To wina polityków! Ale czy tylko?

Bankowcy to bardzo dziwny świat, jak każdy zamknięty. Mają swoje przyzwyczajenia i swoje za uszami. Jak każdy.

Jak dziwny to świat, jak kosmiczny, jak oderwany od przyziemności niech świadczą ich cenniki. Zegarki. Do kupienia. Przez nich. Zegarek PE 76.300,00 zł, PBS 18.900,00 zł, SN 20.490,00 zł, MBTC 12.710,00 zł, CSD 48.200,00 zł, CTA 46.100,00 zł, CTLS 13.650,00 zł, PAPC 114.500,00 zł.

Nie, nie mylimy się - ceny liczone w dziesiątkach, niekiedy setkach tysięcy złotych. Nie zazdrościmy tych pieniędzy. Niech mają. Niech nimi dysponują dobrze. Może dzięki nim kogoś wspomogą.

Nie zazdrościmy, ale nie zgadzamy się na narzekanie, że jest źle i jest kryzys, i że jacy oni biedni. Na to się nie zgadzamy!

Mało mnie obchodzi co mówisz o mnie Za moimi plecami A czego mi nie powie prosto w twarz Twoja smutna twarz ...

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości