Lady Pretentious Lady Pretentious
341
BLOG

9/11

Lady Pretentious Lady Pretentious Polityka Obserwuj notkę 1

Ta notka będzie krótka i na temat, chciałam się z Państwem podzielić odkryciem. Otóż - czytając z okazji rocznicy ataku na WTC dyskusję na pewnej popularnej amerykańskiej stronie: zerohedge.com znalazłam linka do spiskowej teorii jakiej dotychczas nie znałam. Otóż wedle tej teorii za zamachem stali... Rosjanie. Jestem sceptyczna wobec wszelkich teorii spiskowych, lubię je czytać jako rozrywkę, starać się wyszukać w nich luki czy brak logiki, niespójności i przeinaczenia. Równie sceptyczna jestem co do oficjalnych wersji, bo sam przymiotnik oficjalny sugeruje, że coś zostało uładzone, uczynione łatwiejszym do strawienia choćby z tego powodu by wysocy rangą funkcjonariusze nie ponieśli odpowiedzialności. Wersja oficjalna służy oficjałom a nie prawdzie.

Zanim odrzucimy tę teorię jako absurdalną - pragnę zwrócić uwagę na fakty: myślę, że wszyscy jesteśmy świadomi, że nie doszło do żadnego "upadku" komunizmu i ZSRR tylko demontażu systemu z zabezpieczeniem interesu jego beneficjeli. Nigdy nie doszło do demontażu celów jakim ten system był podporządkowany, a obecna imperialna polityka Rosji, upudrowana i wypachniona zachodnimi perfumami jest kontynuacją siermiężnej walki w przepoconych onucach.  Czy wciągnięcie USA w wojnę z islamem nie jest wspaniałym rozegraniem rosyjskich interesów? Warto przy tym dodać, że przy takiej operacji katastrofa smoleńska wydaje się mało skomplikowanym technicznie wyczynem, którego cele jednakowoż są zbieżne z 9/11... 

moim drogowskazem jest Tora, źródło mojej wolności Interesuje mnie ścieranie się idei, ich wzajemne przenikanie, trudne związki, rozstania i walki.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka