feniks1988 feniks1988
709
BLOG

"Powrót Króla"- Jerzy I Krajewski znowu z nami

feniks1988 feniks1988 Rozmaitości Obserwuj notkę 46

Pisałem niedawno w notce o jego  dramatycznym odejściu .feniks1988.salon24.pl/310376,jerzy-krajewski-opuscil-salon24. Jerzy I Krajewski raczył mi osobiście odpowiedzieć.Za pośrednictwem swojego bloga publikuje jego orędzie.

"Jerzy Krajewski wrócił

Wróciłem.

Nie wiem, kiedy namierzą mnie cenzorzy Salon 24.


Wrócłem dla moich fanów.


Kocham Was!!!


Tak krzyczą gwiazdy..


Kocham Was moi fani!!!


Krzyczę ją, Jerzy Krajewski, domorosły intelektualista.


Pozdrawiam"

 

Bezbrzeżny smutku czas wrocić na służbę! Wiem,że jest jeszcze Mikolaj Sobaczak , ale jestem pewien, że sobie poradzisz.

Mała korekta, Bezbrzeżny Smutek nie musi wracać na służbę, bo ciągle na niej był. Gdy wszyscy zwątplii w powrót króla, on jako jedyny ,nie stracił nadziei....

Wybacz, o najmądrzejszy, królewski  doradco tę nieścisłość.

Radosny to dzień dla wszystkich blogerów.

feniks1988
O mnie feniks1988

Niepoprawny i niepokorny nonkonformista:).

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości