Filip Stankiewicz Filip Stankiewicz
501
BLOG

Oto dlaczego Owsiak skompromitował się swoim występem

Filip Stankiewicz Filip Stankiewicz Muzyka Obserwuj temat Obserwuj notkę 6

Autor i propagator sprzyjającego demoralizacji zwłaszcza dzieci i młodzieży hasła „Róbta co chceta” Jerzy Owsiak wulgarnie zaatakował obecny służący nam Polakom rząd. Powiedział między innymi: „Możecie mnie zarąbać, ale nie zamknięcie mi mordy! To wy trwonicie moje pieniądze. Zabieracie Westerplatte. K***a, po co?! Od***dolcie się od Westerplatte!” Widać, że Owsiak jest mocno ograniczony poznawczo lub intelektualnie skoro nie wie, że obecne muzeum na Westerplatte jest wielkości zaledwie kilkupokojowego mieszkania, a to wyjątkowe miejsce zasługuje na znacznie większe muzeum i takie zbuduje tam rząd Polski. I to będzie z korzyścią dla nas Polaków - czy Owsiak naprawdę tego nie wie czy wie, ale nie potrafi tego zrozumieć?


Inny fragment wypowiedzi Owsiaka zacytował znany bloger Matka Kurka: „"Czemu nie karzecie polityków, którzy zapierdalają samolotami za moje kurwa pieniądze? Dlaczego ich nie pociągniecie do odpowiedzialności? Nie ma na to zgody." - Pajac i recydywista o lataniu samolotami "za jego pieniądze". A tu pajac recydywista, lata za moje pieniądze F16” (link do zdjęć Owsiaka przy samolocie F16 poniżej).


Z kolei Artur Czapliński napisał: „Dla mnie mimo wszystko szokujące są słowa Pana Owsiaka: „Nie ma dla nas szacunku, świat się śmieje z nas. Szukajmy przyjaciół obok nas, u Rosjan, (…) Niemców. A nie za Oceanem. Ocean nas nie wyżywi, nie pomoże nam”. Gruby poziom polityki i ideologii antyamerykańskiej. Dlaczego i po co?” Dodam, że szukanie przyjaźni u zimnego KGB-isty Putina to jakby chcieć się zakolegować z osiedlowym oprychem, który wcześniej wielokrotnie nas pobił. Z kolei Niemcy i inne Państwa Europy są za słabe, aby nas obronić w razie ataku Rosji, więc USA to jedyny racjonalny sojusznik militarny. Owsiak jest widać bardzo słaby intelektualnie.


No i na koniec statystyki policyjne dotyczące imprezy Owsiaka: Ponad 120 przestępstw, blisko setka zatrzymanych na Pol'and'Rock.
https://dorzeczy.pl/kraj/110081/owsiakowi-puscily-nerwy-stek-przeklenstw-na-festiwalu-mozecie-mnie-zarabac-ale-nie-zamkniecie-mi-mordy-oddo
https://twitter.com/Matka_Kurka/status/1158005114940080128
https://twitter.com/ArturCzaplinski/status/1157920539995987968
https://niezalezna.pl/282614-operacja-kostrzyn-2019-ponad-120-przestepstw-blisko-setka-zatrzymanych-na-pol39and39rock


Filip Stankiewicz

Konkretny. Uczciwy. Konsekwentny. Zależy mi na Polsce.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura