finispoloniae finispoloniae
332
BLOG

CAŁA PRAWDA O FILMIE POSPIESZALSKIEGO - OCZAMI ŚWIADKA

finispoloniae finispoloniae Kultura Obserwuj notkę 21

Jako jeden z montażystów filmu po głębszym zastanowieniu postanowiłem ujawnić prawdziwe oblicze filmu Solidarni 2010.

Podczas kręcenia filmu mnie przypadła rola noszenia kamery, sprzęt był bardzo cieżki, ale jakoś dawaliśmy radę. O tym, że na filmie wypowiadał się AKTOR, to już wiecie z prasy. No to posłuchajcie co było dalej...


Były tam jeszcze dwie inne aktorki, pamiętacie? Przyjechały one na osobistą prośbę Jarosława Kaczyńskiego, zostały przywiezione czarną wołgą. Serio ! ! !Poszliśmy pod Pałac Prezydencki, gdzie setki tysięcy ludzi zbierały się by zobaczyć Komorowskiego i podziękować Rosjanom za sprzątniecie Kaczek. Pospiech twierdził, że znajdziemy na pewno jakichś pisowców, ale wszyscy zaczynali swoje wypowiedzi od słów "Nie zgadzałem sie z Prezydentem...", Pospiech więc klął i klął, aż wreszcie Ewa krzyczy: "Patrzcie, tamten facet krzyczy PiS, PiS. " Pobiegliśmy (ja z tym sprzętem na plecach), a okazało się, że to szkocki hipis wołający "peace". Ja już byłem padnięty, powiedziałem, że jak za kwadrans kogoś nie znajdziemy to ja spadam.

Wtedy Pospiech klął jak szewc.

Spojrzał na tych ludzi stojących w kolejce i krzyknął nagle: "Herbata!"

Tak żeśmy wpadni na pomysł przyniesienia ludziom herbaty (jest ta scena w filmie). Tłum rzucił się na nas, a wtedy Pospiech krzyknął:

- Nic z tego! Najpierw parę słów do kamery!

- O czym?

- Jak zostaliscie zmanipulowani przez media

Ewa rozdała karteczki z tekstami no i ludzie zaczęli gadać (dlatego tak stoją w grupach, bo czekali na herbatę), a z tego pragnienia byli nawet wiarygodni. Pospiech wyciągnął jeszcze "małpki" od prezydenta i powiedział, że kto zapłacze ten dostaje jedną. Jakoś to poszło, ludzi się troche zebrało i nakręciliśmy to i owo.

Ale to nie koniec manipulacji. Pamiętacie zdjęcia tłumu stojącego na Rynku Głównym w Krakowie? To fragmenty z pielgrzymki papieskiej!!!! Jak sie przyjrzycie oknom to jeszcze zobaczycie odbicie papieża siedzącego przed Kościołem Mariackim!

Prasa odważyła się po trosze zdemaskować Pospieszalskiego i Pisowizję. JA mam odwagę zdemaskować wszystko - zgłoszę sie do Szkła Kontaktowego i do Rymanowskiego "Strawa na ławę".





P.S. W następnym odcinku będzie mowa o tym jak prosiłem Prezydenta Kaczyńskiego by nie szedł do kabiny rozkazywać lądować pod Smoleńskiem, ale mnie nie posłuchał...

P.S. 2 Czytajcie tylko Wyborczą!!!

...czekamy na Kościuszkę! Jestem już pod swoim starym adresem: polskijuzniema.salon24.pl

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura