adamkonrad adamkonrad
301
BLOG

zasłużone zwycięstwo Ukrainy w Eurowizji

adamkonrad adamkonrad Rozmaitości Obserwuj notkę 48

dobra

nie słuchałem Eurowizji, zresztą przecież mieli nas wyrzucić

więc ze zdziwieniem stwierdzam, że ciągle jesteśmy

teraz na youtubie zaglądam

i dziwię się niektórym opiniom

Ukraina, była dobra, zdecydowanie powyżej średniej możliwości wokalne, muzyka nie bardzo oryginalna ale w porównaniu do reszty raczej ciekawsza, trochę denerwujące ruchy i miny wokalistki, spiewa o rzeczach ważnych

Rosja - kiepściutko, nie rozumiem wysokiej pozycji, mało ciekawy głos, odrzucający słodki uśmiech naoliwionego wokalsity, muzyka praktycznie żadna, w tej sytuacji prezentacja multimedialna staje się przykładem niesmacznego przerostu formy nad treścią

niezrozumiały angielski wokal, treść ze zrozumianych fragmentów zdaje się banalna jak się tylko da

 

Polska, możliwości wokalne dobre, muzyka - rwana, tzn stworzona z nie dokońca dobrze przylegających do siebie kawałków, dziwne przejście w refren - dysonans i to nie artystyczny, w sumie zasłużona wysoka pozycja ale za fragmenty, boli też trochę nieautentyczność wyglądu Szpaka, nawiązuje do innych - ale nie ubiór czyni człowieka. W sumie na plus ale d. nie urywa. 

 

Zaznaczam, że zupełnie nie znam się na muzyce. 

:D

adamkonrad
O mnie adamkonrad

jakiś taki... a no i z dysortografią więc będą błędy Pewien człowiek rzekł do wszechświata: "Ja istnieję, Panie!" "A jednakt - wszechświat na to- Fakt ten nie nakłada na mnie Żadnych zobowiązań" Stephen Crane Mam oryginalnego Bronmusa nie odsprzedam @AZALYA...@ADAMKONRAD ^ Nie ma co się pieklić a tym bardziej żalić. Trzeba wam obojgu słowem dać "popalić" ^*^ Tak więc posłuchajcie wy nieznośne trolle: wy jesteście w gościach!!! pojęli, gapole? ^ Więc umiaru wiecej wobec gospodarza bo mnie takich trutni więcej tu się zdarza. ^ Zamieszkują teraz moje kazamaty. Będziecie chcieć fikać Wyp*****lę z chaty !!! -bronmus45- BRONMUS4519:12 2015

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości