beautyfool beautyfool
102
BLOG

Podpalenie drzwi kościoła w Dąbrowie Górniczej

beautyfool beautyfool Kultura Obserwuj notkę 6

"Zastanówmy się, co jest źródłem tego brutalnego ataku?" - napisał bp Grzegorz Kaszak.

Jak ksiądz biskup nie wie, to ja powiem. Bez zastanawiania się. Orgia jego pięciu księży.

Rozpasanie totalne. I teraz, w takim momencie?? Bezmyślność, głupota, czy świadome działanie księży?

Wszyscy wiedzą że PiS z Kościołem, ale z takim Kościołem?? Jeszcze jeden element który może przełożyć się na wynik wyborczy. Oczywiście ja się nie martwię o wynik wyborczy, ale o rzeczywisty stan Kościoła. Bo wydaje się że upadek jest nieunikniony. Co się więc stanie finalnie? Nic, Bóg da sobie radę, natomiast oni zrzucą czarne szaty i założą tęczowe. I wszystko zostanie po nowemu-staremu. Oto do czego doprowadził celibat. Ale już i z tej strony nie ma ratunku. Zmiana nic nie da. Poza tym, tam nikt nie chce zniesienia celibatu, bo wszyscy –inni. Zatem los Kościoła przesądzony. Ja może tego już nie doczekam, ale jest to pewne jak 2x2. Szkoda tylko 2000 lat.


beautyfool
O mnie beautyfool

z sympatiami dla prawicy, analityczny umysł, sprawiedliwy i trzeźwy w sądach i osądach, z humorem. Niezależny, nie ma dla mnie tematu - nie do ruszenia. mail: dilimp@gmail.com

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura