Tu pada slowo "dla idiotow"
Tu pada slowo "dla idiotow"
Franz Zander Franz Zander
235
BLOG

U Pospieszalskiego sensacja za sensacja!

Franz Zander Franz Zander Kultura Obserwuj notkę 12

Jan Pospieszalski we wczorajszym "Blizej" dal czadu.
Okazuje sie, wedlug ostatnio znalezionych dokumentow, ze Geremek byl "wspolautorem" wprowadzenia stanu wojennego. Andrzej Celinski slusznie ocenil to doslownie jako temat dla idiotow. Z wrazenia Jan Pospieszalski zapomnial zakonczyc program. Poszly napisy, minela minuta po czasie, nie pozegnal sie, stacja musiala uciac wywody Bronislawa Wildsteina.

Druga sensacja: pokazal wywiad z Kazimeirzem Kutzem. O klopotach z realizacja filmu "Smierci jak kromka chleba". I tu slysze, jak pan senator Kutz sobie dywaguje o Warszawce i Slazakach. Ze w Warszawie rzadza ludzie, ktorzy maja w genach zabor rosyjski, stad zero zrozumienia Slazakow, opcje, etc.
Juz sama obecnosc Kutza  w tym programie, to niezla zabawa.

Kolejna i najwieksza sensacja to pani Krysia. Zrobiona na bostwo. Po trzech latach nowa fryzura. Nowa mina. I wszystko tylko dla mnie! Holdrio!!

Tak trzymac!!

5388

Zobacz galerię zdjęć:

"czyli ja jestem idiota..."
"czyli ja jestem idiota..." Kazimierz Kutz w doskonalej formie mój amur 1 mój amur 2 mój amur 3

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura