gabcio gabcio
106
BLOG

Moja odpowiedz. " Demokracja 2014 - nóż w plecy, nóż w pierś i .

gabcio gabcio Społeczeństwo Obserwuj notkę 5
I kto tu mowi o demokracji. Pamietamy czasy jak zadzil PiS? Dla mnie PiS i PO to to samo. Chodz gdy skonczylem wiernym wyborczom PO ale sie zawiodlem bo ta partia ani troche jest obywatelska. Dla mnie te partie dwie lonczy obluda. Tylko PiS mnie wkurza ze wykorzystuje tu Boga. Jezus uczyl milosci braterskiej, jednoczenia a PiS dzieli spoleczenstwo. Demokracja 2014 - nóż w plecy, nóż w pierś i ...goły zadek Rozmowy u Sowy, sfałszowane wybory i ucieczka Tuska - to trzy główne antydemokratyczne wydarzenia 2014 roku Rozmowy o „Sowy” - czyli spisek antypaństwowy Rozmowy u Sowy ujawniły, że elity obecnej władzy traktują państwo jak łup, którego za wszelką cenę nie dadzą sobie odebrać. Nie chodzi o to, jakie mięso panowie tam jedli i jakim mięsem rzucali. Chodzi o to, jaki plan konstruowali. Jak notowania PiS-u wzrosną do 43 procent, czyli jeśli PiS będzie mógł samodzielnie rządzić, to wtedy zrobi się wszystko, żeby to zablokować, łącznie z użyciem rezerw NBP, by oszukać Polaków chwilowa poprawą sytuacji gospodarczej i skłonić do głosowania, by obecna władza pozostała pozostała przy wcale nie ubogim żłobie. . wiecej http://januszwojciechowski.mobile.salon24.pl/623713,demokracja-2014-noz-w-plecy-noz-w-piers-i-goly-zadek
gabcio
O mnie gabcio

?

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo