Gargangruel Gargangruel
2865
BLOG

Amicus Plato, amicus Antoni, sed magis amica veritas

Gargangruel Gargangruel Polityka Obserwuj notkę 82

Jakoweś Złe mnie podkorciło i przeczytałem artykuł Marka Pyzy o manipulacjach mainstreamu z wypowiedzią Antoniego Macierewicza w Chicago.

http://wpolityce.pl/polityka/267760-medialna-propaganda-coraz-bardziej-dryfuje-w-glab-prl-u-tak-tak-wlasnie-w-kierunku-bieruta

Zgadzam się całkowicie z tym, co napisał Pyza i stwierdzam, że bezczelność manipulacji i jej natężenie przeszło wszelkie, nawet najśmielsze, oczekiwania.

I wszystko byłoby dobrze, gdybym nie obejrzał zamieszczonego tam fragmentu wypowiedzi Macierewicza, który – zdaniem Pyzy, był koronnym dowodem przeprowadzonej manipulacji.

A tam, na samym wstępie, stoi jak wół, a właściwie Macierewicz mówi jak wół - Z Pałacu Prezydenckiego, w ostatnich miesiącach, zginęło ponad 100 zabytkowych przedmiotów.

 

No to ja się pytam - Tja?

Gargangruel
O mnie Gargangruel

Jestem z Pragi. To widać, słychać i czuć.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka