Gasipies Gasipies
944
BLOG

Moim zadaniem jest, by Kaczyński i PiS nie dostali władzy

Gasipies Gasipies Polityka Obserwuj notkę 15

 

Moim zadaniem jest, by Kaczyński i PiS nie dostali władzy

nie dopuścić do tego, żeby Jarosław Kaczyński kiedykolwiek rządził.  Jestem w tym zdeterminowany i byłem dość skuteczny póki co w tej sprawie [1]

Jeszcze raz, dla jasności: Frankensteinem jest Kaczyński, który reanimował swego potwora, Macierewicza. I ta dwójka chce rządzić Polską. [2]

Mam teraz dodatkową motywację, by bronić Polski przed PiS[3]

 

Władza PiS może być nieszczęściem dla Polski

Nie o to jednak chodzi, że Platforma może wygrać lub przegrać wybory. Chodzi o to, by nie wygrał ich PiS! [4]

nie można trzymać w niepewności zarówno tej krajowej publiczności (...), ale to jest również kwestia rozstrzygnięcia wątpliwości na arenie międzynarodowej [5]

Nie potrafię już dalej omijać…

Nie sposób ułożyć sobie życie w jednym państwie z osobami takimi jak Jarosław Kaczyński.”.


UDPATE

Wyjaśnię od razu, bo się mnie pytają: kto to ten Gasipies. To co powyżej to nie są moje słowa, ani myśli, czy wyrazy nawet, ale same cytaty. Żródła poniżej w przypisach, widać nie wszyscy doń zerkają. W większości cytaty z PDT, który "nigdy nie kłamie" (wg Grasia, ale chociaż obiecał u Lisa [5]  to jednak wyjechał po Brukselkę)  + jedna cycata cytata z Twittera "Radka".


Gasipies
O mnie Gasipies

&l

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka