WiKat WiKat
275
BLOG

Do Szefa Salonu P.Igora !

WiKat WiKat Polityka Obserwuj notkę 3

 Gratuluję p. Osiągnięć w wywiadzie z Obamą, który Polskę widzi "Potężną" za 25 lat licząc na to jak i inni politycy, że za parę lat nikt nie pamięta co się mówiło czy obiecywało. Swoją opinię wpisałem wczoraj w komentarzach. 

Dziś gratuluję Panu prób obrony prawdy przed wytresowanymi zakłamańcami w audycji TVN "Loża Prasowa" !

 Ponieważ nie doczekałem się odpowiedzi od Pana czy adminów , na temat dopuszczalnych słów na salonie 24 zarówno "Matoł" zdrajca czy rudzielec i kłamca są słowami dopuszczonymi do użytku w notkach. 

Niech żyje wolność słowa !!!

P.S. Dziś w programie "Tydzień" na TVP 1 Pan Minister Sawicki powiedział," ze rzeki się wypłyciły o 1,5-2m"
i stąd powodzie i konieczność prac przez lata. Pisząc o tym na salonie od lat byłem zawsze chowany na dno piwnicy, żeby nie psuć dobrego nastroju salonowiczom. Gdy od 2002 roku pisałem listy otwarte do kolejnych ministrów Środowiska, prosiłem choćby o jeden prosty zakaz przywożenia z zewnątrz materiału do podwyższania wałów - i nakaz pobierania materiału do podwyższania wałów z międzywala czyli również z  dna rzeki 

Do tej pory liczba i staraty powodziowe zmniejszyły by się conajmniej o 50%. Byłyby to miliardy złotówek.

 

WiKat
O mnie WiKat

spokojny, czasem złośliwy z hasłem : Prawda satyry się nie lęka zarówno w wierszach jak piosenkach.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka