WiKat WiKat
131
BLOG

Sukces czy kompromis ?

WiKat WiKat Polityka Obserwuj notkę 0

  

Pewien Pan przyszedł do Pana
Pan mi winien jest – miliony.
Skąd – dlaczego ?  Pana tatuś
Miał nie budować z tej strony.
                      Ja wyceniam to kosztować
                      Będzie jakieś sto tysięcy,
                      Coś Pan mówił o milionach ?
                      Całość  - przez tysiąc miesięcy.
Wiem ! rozumiem, że pan nie ma.
Na kompromis, z panem - pójdę
Zapłaci pan za 3 latka.
Pan mi wciska jakąś bujdę.
               Dom budował ojciec dziadka
               A tam było szczere pole.
               No to w takim razie – zgoda
               Połową się zadowolę.
   Płacić będzie -  nie od razu
   Pan - co miesiąc, za trzy lata,
   To dla pana wielki sukces,
   Dla mnie trudno - będzie strata.

Z czym to państwu się kojarzy ?
                  Mnie z tym - o czym Donald marzył.
                  Płacić- lecz  nie z swej kieszeni
                      I tak - klęskę w sukces - zmienić.

Napisałem to przy negocjacjach o "Pakiecie Klimatycznym" ponad 3 lata temu.                         I JEST AKTUALNE !!!

WiKat
O mnie WiKat

spokojny, czasem złośliwy z hasłem : Prawda satyry się nie lęka zarówno w wierszach jak piosenkach.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka