Marion Marion
32
BLOG

MYŚLAŁAM ,ŻE MNIE JUŻ NIC NIE ZDZWI

Marion Marion Polityka Obserwuj notkę 9
...w osłupienie wprawiła mnie Julia Pitera . A miałam o niej dobre zdanie,
mimo wypowiedzi pełnych nienawiści nacechowanych złością i uprzedzeniem ....mimo tego wszystkiego miałam naprawdę dobre o niej mniemanie . I to wszystko runęło w momencie surfowania po kanałach tv.

Trafiłam bowiem na jakąś małą , nieistotną stację chyba tv5 . Odbywała się tam jakaś dyskusja z udziałem wspomnianej Julii. Zainteresowało mnie to .....po pewnej chwili szczęka osunęła mi się niemal na ziemię . Dowiedziałam się bowiem ,że Zbigniew Ziobro jedynie pozorował walkę z przestępczością . Ziobrze można zarzucić nadgorliwość ale nie pozorowanie walki z przestępczością . Myślałam ,że ludzie platformy potrafią wznieść się ponad małostkowość i uprzedzenia . Że potrafią spojrzeć na rzeczywistość obiektywnie ............widać nie potrafią.

Pani Julia powiedziała jeszcze coś ....otóż jej zdaniem ludzie wcale nie odczuwają tego ,że jest polityka walki z przestępczością ( z tym twierdzeniem bym się nie zgodziła bo jest akurat odwrotnie ) , sugerowała także że prokuratorzy mają niejasne związki z osobami objętymi postępowaniem prokuratorskim..........dość dziwne słowa w ustach kandydata na stanowisko ministra sprawiedliwości . I to tak bez podania konkretów ...

smutne to.......choć nie liczyłam na to ,że politycy PO zaprezentują nową jakość .



Marion
O mnie Marion

Zoologiczna antykomunistka , szalona zwolenniczka lustracji mailto:gertruda@op.pl

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka