Marion Marion
13
BLOG

Rząd Miłości [ przed duże M - a jak ;-) ]

Marion Marion Polityka Obserwuj notkę 1
Nie myślcie ,że jestem tak głupia żeby się na rząd miłości nabrać . O nie .
Może jestem głupia .....ale taka to już nie .

Ale mimo wszystko 'zasmucił' mnie brak miłości u Pana ministra Sawickiego

Takim hodowcom - jak tłumaczy minister rolnictwa - państwo nie może nic zaproponować;......Mam nadzieję, że ta sytuacja czegoś nauczy hodowców - dodaje minister rolnictwa. Hodowcy powinni skupiać się w grupy producenckie, aby w ten sposób być silnym partnerem dla zakładów mięsnych; powinni zawierać długotrwałe umowy kontraktacyjne. Tam, gdzie takie umowy zostały zawarte, straty rolników są znacznie mniejsze - zaznacza minister.

skojarzyło mi się to ze słynnym zdaniem Cimoszki o ubezpieczeniach na wypadek powodzi .


Ale niestety to nie jest jedyny przejaw braku miłości u ministrów rządu.
Pogłoski o tym jakoby arcyzacny minister Grad czyścił swoje poletko do poziomu babci klozetowej puszczałam ja mimo uszu ........pewnie to jacyś zawistnicy rozpuszczają plotki .

Ale tych zawistników jest dość dużo , ba część się usadowiła w mediach....[ cóż za
przewrotność - miały przecież wspierać rząd miłości a nie rzucać kłody pod nogi ]

Czyżby ten rząd miał ich mało ?? ....skąd - cały stos . A do tego stosu dokładają  się jeszcze lekarze , pielęgniarki , górnicy ....może wkrótce kolejarze....
rośnie ten stos ..............mam 'nadzieję' ,że nikt się nie odważy wyciągnąć zapałek i podpalić.


SPIS PASKUDNYCH OSZCZERSTW O RZĄDZIE MIŁOŚCI :
-Dymisja za pozew przeciw Niemcom
-Platforma czyści Lasy Państwowe z ludzi PiS
-Platforma zabiera pieniądze IPN-owi
-Poseł PO chce zamknięcia IPN dla dziennikarzy
-PO chce, by prezesi zarabiali więcej
-Platforma odbije TVP
-Czystka w prokuraturach
-Platforma czyści ZUS



Marion
O mnie Marion

Zoologiczna antykomunistka , szalona zwolenniczka lustracji mailto:gertruda@op.pl

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka