Marion Marion
24
BLOG

OWSIAK - CZY JEST SIĘ DO CZEGO PRZYCZEPIĆ ?

Marion Marion Polityka Obserwuj notkę 0
Niby nie , no bo czyż można krytykować  miłosierdzie ? Nic tak nie łapie za serce jak chore dzieci .Każdy kto odważyłby się skrytykować Owsiaka będzie paskudnym oszołomem. Bo przecież Owsiak to samo dobro.

Niby nie ma się do czego przyczepić - szczytne cele
Ratowanie życia dzieci , pomoc ...itp.

Ja bym złego słowa nie powiedziała gdyby Pan Owsiak ograniczył się wyłącznie do organizowania zbiórek , niestety się nie ogranicza . [ Dziwnym trafem w tv nikt nie mówi ,że Caritas robi więcej choć nie robi takiego szumu wokół siebie , nie ma też szansy na taką reklamę w telewizji ( ciekawa jestem ile pieniędzy z abonamentu na to poszło ) ]

Niestety Pan Owsiak do zbierania pieniędzy się nie ogranicza . Organizuje przystanek na którym demoralizuje młodzież rozpijając ją . [ Widok upodlonych istot ludzkich jest zaiste przerażający . Dziewczęta prostytuujące się za piątkę albo piwo , nieprzytomni młodzi ludzie w stanie upojenia alkoholowego i zamroczenia narkotykami , były także przypadki zgonów. ]

Kuriozalna według  mnie była obecność biskupa Życińskiego który swoją 
obecnością dawał Panu Owsiakowi alibi.  W tym samym czasie kriszonowcy łowili młodzież a "muzycy" spiewali bluźniercze pieśni.

Co biskupowi nie przeszkadzało.


Działalność Pana Owsiaka mnie kojarzy się z ulubionym stylem działalności złych bytów.
Uwielbiają one czynić zło pod pozorem czynienia "dobra".

Marion
O mnie Marion

Zoologiczna antykomunistka , szalona zwolenniczka lustracji mailto:gertruda@op.pl

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka