grab jeden grab jeden
575
BLOG

Na Osiedlu PiS-u Nie Lubią

grab jeden grab jeden Społeczeństwo Obserwuj notkę 23

 Cytuję wpis osobnika pisopozytywnego, niejakiego Felka, zamieszczony na niezalezna.pl. Uwagę zwraca jego opinia o Polakach.

[....] większość ma wszystko w d...e. Moje pytania:

- widziała pani może film o Smoleńsku

- a daj pan spokój, po co mi to, ja się tym nie interesuję, ja lubię poczytać o aktorach a nie tam o jakiś politykach,

- wchodzi pan czasem na takie strony jak niezależna.pl, wpolityce.pl, blogpress

- a co to za strony, pewnie prawicowe,

- tak, można tak powiedzieć,

- nie nie interesuję się takimi stronami,

- a gdzie pan zagląda,

- nigdzie,

- jak to nigdzie,

- no tam gdzie wszyscy na onet, pudelek czasem,

- i nie interesują pana inne poglądy,

- nie, to bzdury wszystko co tam jest,

- a skąd pan wie, że bzdury skoro pan nie zagląda,

- a pan to co pisior chyba, no nie...

 

i tak w tym stylu odpowiedziały mi 23 pytane przeze mnie osoby, sąsiedzi, znajomi z osiedla. Teraz będą mnie omijać szerokim łukiem.

Ludzie to durnie,

Polacy to idioci, pógłówki, debile, niekumate głąby i nigdy już w tym kraju nie będzie inaczej niż jest teraz. Zastraszone, zdurniałe społeczeństwo niewolników nie dopuści do tego, żeby im odebrano tę ich „stabilizację", miskę z żarciem i ciepłą woda w kranie, to wszystko co im potrzeba. Niewola to byt, wolność to niebyt, bo co z tym zrobić, z tą wolnością, nie wiedzą i nie chcą wiedzieć. Tacy są Polacy i nie mówcie mi że tylko na moim osiedlu.

-----------------
wtóruje mu inny aktywista:
Obawiam się niestety, że Felek ma rację.U mnie to wygląda tak samo. PiS- nie lubię Pis-u , dlaczego? i pada najczęściej odpowiedź lansowana w mainstreamie. Zero własnej refleksji.
grab jeden
O mnie grab jeden

proszę pisać mi na ty jako i ja piszę, w końcu to internet a nie salon :)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo