Sympatyczna pupa reklamą zabawek

foto-   graf13
Sympatyczna pupa reklamą zabawek foto- graf13
graf13 graf13
257
BLOG

KSZTAŁTNA PUPA REKLAMĄ ZABAWEK

graf13 graf13 Gospodarka Obserwuj notkę 1

 

Kształtna pupa reklamuje zabawki?

 

Wdepnąłem dzisiaj wieczorkiem do naszej, bydgoskiej Hali Tesco extra, właściwie miałem receptę do zrealizowania w aptece, a tutejsza jest dla mnie „podwójnie zmotoryzowanego” najłatwiej dostępna. Mijałem właśnie elegancko odbajerowany boks z zabawkami, gdy nagle na tle zabawkowych bajerów mignął mi plakacik zaprezentowany nieco wyżej. Zdjęcie jest nieco kiepskiej jakości bowiem łamałem zakaz fotografowania obowiązujący w Hali.

Będąc już nieco wiekowym, nie pozbyłem się nawyku spozierania na atrakcyjne damskie tyłeczki, nawet na te prezentowane zaledwie jako ersatz , jednak miejsce tej prezentacji wydaje mi się nie dopasowane. Zabawkowy boks kusi dzieciarnię również modelami samochodów, więc przypuszczam, że właściciel stoiska napatrzywszy się na kuso ubrane hostessy wabiące bogatych klientów na autogalach zapragnął również być światowcem.

Mym skromnym zdaniem jednak nieco przedobrzył.

A Państwo co myślicie o tego typu reklamie w dziecięcym stoisku?

graf13
O mnie graf13

Niedyplomowany Absolwent Akademii Chłopskiego Rozumu, któremu umiłowanie Rodziny jest wstępem do relacji z Ojczyzną. Z sentymentem wraca do wartości określanych jako: wiara honor szacunek uczciwość godność

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka