Grzegorz Ziętkiewicz Grzegorz Ziętkiewicz
416
BLOG

Przepraszam, ale nie jestem naiwny

Grzegorz Ziętkiewicz Grzegorz Ziętkiewicz Polityka Obserwuj notkę 6

 

  A ponieważ nie jestem, nigdy nie uwierzyłem w bajki.

W tym i w te, że Prezes się zmienił.

Już dawno wyrosłem z okresu, w którym wierzy się w bajki.

 

  Ponieważ życie pełne jest bajek, w tym i politycznych, nie wierzę także w kolejną bajkę.

I, być może, dobrze jest teraz (i nie po raz pierwszy) przepraszać tych wszystkich, którzy w bajkę o zmianach u prezesa PiS wówczas uwierzyli i oddali swój głos na Jarosława Kaczyńskiego, jako na kandydata na prezydenta, także mojego, kraju.

 

  Opowiadać bajki, to ludzkie.

Wierzyć w bajki, to domena, zarezerwowana dla dzieci.

A, że wśród dorosłych dzieci są tłumy...

Cóż, to temat dla socjologa, pedagoga, psychologa, czasem dla psychiatry.

Nie moja to bajka.

 

  W kolejnej bajce opowiadaczka bajek rozważa właśnie, jak potoczyć powinna się jej własna, życiowa, polityczna bajka.

Niech rozważa.

Ma prawo.

Mojego głosu nigdy nie otrzymała i nie otrzyma.

Podobnie, jak jej były szef, Prezes PiS.

 

  Życie to nie bajka, proszę Państwa.

Nie czarujmy się.

Bądźmy dorośli.

Grzegorz Ziętkiewicz Utwórz swoją wizytówkę Dziennikarz prasowy, radiowy i telewizyjny. W okresie 1980 - 81 redaktor prasy NSZZ "Solidarność" ZR Wielkopolska w Poznaniu, internowany 13. 12. 1981. Na emigracji w RFN 1983 - 97. Były berliński korespondent Rozgłośni Polskiej Radia Wolna Europa oraz korespondent paryskiej "Kultury". Autor periodyków (nakładem władz Miasta Berlina) o historii i współczesności Polaków w Niemczech i w Berlinie. W latach 90. współpraca dziennikarska z tygodnikiem "Wprost", "Rzeczpospolitą" "Tygodnikiem Powszechnym" i "Gazetą Wyborczą" oraz I PR. Obecnie autor cyklicznego programu o tematyce polsko-niemieckiej na antenie Radia Merkury Poznań. <a

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka