Stefan Hambura Stefan Hambura
1679
BLOG

Smoleńsk - listy do Premiera i Prokuratora Generalnego

Stefan Hambura Stefan Hambura Polityka Obserwuj notkę 7

 

Prezes Rady Ministrów RP

Donald Tusk

Al. Ujazdowskie 1/3

 

00-583 Warszawa

Polen

 

 

 

 

 

2924/10                                                                   

 

wysłano faksem i listem                                                         Berlin, 8.01.2012 r.

 

 

Katastrofa w ruchu powietrznym w dniu 10.04.2010 w pobliżu

lotniska wojskowego w Smoleńsku na terytorium Federacji Rosyjskiej

 

Szanowny Panie Premierze,

 

jako pełnomocnik rodzin Anny Walentynowicz i Stefana Melaka składam wniosek na ręce Pana Premiera z prośbą o udzielenie informacji,

 

czy Polska dysponuje możliwościami monitorowania lotów samolotów analogicznie do systemu używanego przez stronę internetową flightradar24.com (źródło:http://www.flightradar24.com/)? Jeżeli tak, to czy monitorowano w dniu 10.04.2010 roku lot samolotu rządowego Tu-154M, nr boczny 101, który rozbił się w katastrofie pod Smoleńskiem, a jeżeli nie monitorowano, to dlaczego tego nie zrobiono?

 

Z wyrazami szacunku

 

 

Stefan Hambura

Rechtsanwalt

 

Wysłano faksem i listem: 0048 (22) 318-98-01

Prokurator Generalny

Andrzej Seremet

Prokuratura Generalna

ul. Barska 28/30

 

02-315 Warszawa

Polen

 

 

 

 

 

2924/10                                                                              Berlin, 8.01.2012 r.

 

Katastrofa w ruchu powietrznym w dniu 10.04.2010 w pobliżu

lotniska wojskowego w Smoleńsku na terytorium Federacji Rosyjskiej

 

Szanowny Panie Prokuratorze Generalny,

 

jako pełnomocnik rodzin Anny Walentynowicz i Stefana Melaka składam wniosek na ręce Pana Prokuratora Generalnego z prośbą o udzielenie informacji,

 

czy Prokuratura zwróciła się do odpowiednich służb państwowych, aby sprawdzić, czy Polska dysponuje możliwościami monitorowania lotów samolotów analogicznie do systemu używanego przez stronę internetową flightradar24.com (źródło:http://www.flightradar24.com/)? Jeżeli tak, to czy monitorowano w dniu 10.04.2010 roku lot samolotu rządowego Tu-154M, nr boczny 101, który rozbił się w katastrofie pod Smoleńskiem, a jeżeli nie monitorowano, to dlaczego tego nie zrobiono?

 

Z wyrazami szacunku

 

 

Stefan Hambura

Rechtsanwalt

 

zajmuje się stosunkami polsko-niemieckimi oraz prawem wspólnotowo-unijnym tzw. prawem europejskim

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka