harup harup
606
BLOG

Lwów bedzie nasz !

harup harup Polityka Obserwuj notkę 19

Odbyło się spotkanie zorganizowane przez p. Tuska, który zapowiedział, że będzie się robić to i owo.

Mam nadzieję, że uczestnicy spotkania, nasi tzw. przywódcy, mają w zestawie scenariuszy także ten, który byłby odpowiedzią na  złośliwe wobec UE, szczególnie zaś Polski, oderwanie (się...) wschodniej Ukrainy - Rosja może to uskutecznić i nikt palcem nie kiwnie.

Prawdę mówiąc, chodzi mi przy tym nie tyle o oderwanie się wschodniej Ukrainy, co wyodrębnienie się w tym trybie Ukrainy zachodniej. Czy jest pomysł co z takim organizmem UE powinna zrobić ?

A jeżeli – gdyby - na skutek machinacji Niemiec, UE obdarowała Polskę obowiązkiem adopcji ? Z mgliście otwartą potrzebą kompensującego skonfigurowania n. terytorium, czytaj   uregulowania granicy zachodniej?

Wszak już dzisiaj z Polską można zrobić, co się chce. Prosty naród już nie będzie bronił tych śmierdzących pasożytów, obsiadłych na strukturach państwa i gospodarki.

Trzy, może cztery tygodnie temu, ktoś w takich tam ploteczkach wyraził przypuszczenie, że w takim właśnie jw. kierunku mogą rozwinąć się wydarzenia. Uznałem to za absurd. Dzisiaj jest to już dla mnie „mniejszy” absurd.

harup
O mnie harup

Mieczysław Kwieciński, mieszkaniec Wa-wy. Człowiek z drugiego rzędu.Certyfikowany przez IPN jako cnotliwy nie-TW.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka