hazelhard hazelhard
55
BLOG

Różności

hazelhard hazelhard Kultura Obserwuj notkę 11

Święta, święta, i po świętach.

Przy grobie w kościele w Starej Iwicznej straż pełnili strażacy ochotnicy w hełmach i z siekierkami w rękach. Nie do końca zrozumiałem sybolikę- czy zastępy premiera Pawlaka mają być żołnierzami rzymskimi pilnującymi grobu, czy może mają być jako te anioły stróże.

Święcenie pokarmów było bardzo sympatycznie urządzone, bo na świeżym powietrzu. Przy święceniu spotkała mnie miła niespodzianka, bo jak Ksiądz mówił o konieczności dzielenia się jedzeniem, ludzie zaczęli przekładać z bogatych koszyczków kiełbasy do tych biednych koszyczków. Ja miałem najnędzniejszy, więc uzbierałem ponad 2 kilo pysznej kiełbasy.

Na Studio Opinii (studiopinii.pl) kolejna część Sagi o Polski Niebieskim Laserze. Zapraszam! I na kolejną część za tydzień. 

hazelhard
O mnie hazelhard

przeprowadzam wirtualna sanacje polskiej nauki Every day I get up and look through the Forbes list of the richest people in America. If I'm not there, I go to work. (Robert Orben) When you reach for the stars you may not quite get one, but you won't come up with a handful of mud either (Leo Burnett).

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura