Społeczeństwo 26.06.2014, 08:50 Bigoci i tchórze niszczą Lublin Można się było tego spodziewać, lubelscy radni PiS, wspierani przez faszystowskie bojówki Mariana K. znowu „wygrali”. Szkoda, że jak zawsze ich zwycięstwo jest przegraną mieszkańców. Po raz kolejny udało...
Polityka 25.06.2014, 06:59 Tu nie będzie rewolucji Mam nadzieję, że wszyscy winni bieżącej aferze zostaną za nią surowo ukarani. Przez sąd, wyborców i los. To niestety mało prawdopodobne. Obraz, który wyłania się zza taśm, oraz ich konsekwencje; postawy, słowa i...
Polityka 23.06.2014, 06:55 Resocjalizacja to mit, Latkowski to udowadnia Publikacja przez POLSKI tygodnik materiału z podsłuchu ministra spraw zagranicznych to... co najmniej nieodpowiedzialność. Bardziej jednak prawdopodobnym wydaje się być, że Sylwester Latkowski skorzystał w nowej pracy z pomocy dawnych...
Polityka 22.06.2014, 10:52 Tusku musisz 2014 Nie czas żałować róż gdy płoną lasy. Nie ma miejsca na cieniowanie w sytuacji gdy bezpieczeństwo Polski jest realnie zagrożone. Upublicznienie rozmowy między ministrem spraw zagranicznych, a wicepremierem dyskredytuje...
Polityka 22.06.2014, 07:25 Tusk może wygrać wcześniejsze wybory Feministki zwykły zarzucać polskiej polityce nadmiar testosteronu. Rzeczywiście - większość aktorów jest przebrana w garnitury i odgrywa rolę męskie. Samców alfa jest jednak wśród nich jak na lekarstwo. To w...
Społeczeństwo 22.06.2014, 07:20 W "katolickiej Polsce" nie ma miejsca dla "pedałów", "feministek Kościół katolicki jest silnie wpisany w „polską tożsamość narodową”, a wiara , czy może raczej przynależność i identyfikacja z nią związane są ważne dla istotnej części społeczeństwa. To powoduje...
Polityka 20.06.2014, 09:39 "... i kamieni kupa" Co łączy mistrzostwa świata w piłce nożnej i polską scenę polityczną? Na pierwszy rzut oka niewiele. Tam grają Lahm, Messi. Neymar, Van Persie – prawdziwi herosi i artyści, tutaj Tusk, Kaczyński, Miller i Palikot. Piękno...
Polityka 15.06.2014, 00:26 To naprawdę nie jest „Watergate” R ozumiem „Wprost” walczący o czytelników i reklamodawców. Napędzanie sensacji i pompowanie balonu jest „normalnym działaniem marketingowym”. Nikt przecież nie oczekuje od dzisiejszych mediów w...