hephalump hephalump
533
BLOG

Jak uniknąć szoku cenowego podczas wakacji?

hephalump hephalump Inflacja Obserwuj temat Obserwuj notkę 20

Jako mieszkaniec polskiej prowincji bywam zastraszany przez światowych bywalców tzw paragonami grozy.

Jak tam drogo w tej Chorwacji... Zgroza w oczach i usta blade z przerażenia.

No cóż może lepiej zostać w Polsce?

Gdzie tam... Tu też mnie straszą.

Chyba trzeba zostać w domu albo się przełamać.

Przełamanie okazuje się być proste.

Przestaję robić zakupy w dyskontach spożywczych. Zabieram żonę na obiad do dobrej restauracji i nie sprawdzam cen w menu.

Na lotnisku przed odlotem kupuję wodę i kawę w strefie za bramkami.

Nie wymieniam złotówek na euro.

Za wszystko (o ile można) płacę kartą.

Rachunków nie kolekcjonuję i...

Cieszę się z tego co mam.


hephalump
O mnie hephalump

w średnim wieku, niezbyt dynamiczny, z małego miasta przeniosłem się do dużego by w końcu uciec na wieś ;) Jeżeli przez jakiś dłuższy czas mnie nie ma to znaczy, że straszę prosiaki w lesie. kmarius[at]poczta.fm

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka