highway.star highway.star
261
BLOG

3 godziny z TVP Info

highway.star highway.star Media Obserwuj temat Obserwuj notkę 19
Któregoś nudnego popołudnia przy przeglądaniu kanałów w TV pojawił mi się kanał TVP Info. Myślę sobie - ciekawe, czy dalej naparzają na Tuska i opozycję, czy stali się normalnym kanałem informacyjnym z aktualnościami z kraju i ze świata.

Poświęciłem się i około 3 godziny starałem się obejrzeć i wysłuchać następujących programów:

17.15 Teleexpres extra - mniej więcej informacyjnie, były jakieś negatywy czasów Tuska i rządów PO/PSL, ale niewiele

17.30  O co chodzi        większość czasu nap...dalanie na Tuska i opozycję

18.00 Panorama      a w niej 2-3 minuty nap...dalania na Tuska i PO

18.20  Za czy przeciw       i jakżeby inaczej - nap..dalanie na złego Tuska i PO/PSL

18.55 Serwis info      i znowu wzmianka, że Tusk i PO likwidowali jednostki wojskowe

19.19  Jak oni kłamią       ponownie było coś o Tusku i Platformie, oczywiście w złym świetle

19.30 Wiadomości         jakby nie było coś o złym Tusku to by się świat chyba zawalił :-))

19.58 Gość Wiadomości   Minister Błaszczak zrównywał z błotem rządy Tuska w kwestii obronności

20.14 Minęła dwudziesta ... już miałem dość :-)))


Ciekawy jestem, czy są ludzie, którzy te programy oglądają codziennie ?  

Pamiętam jeszcze programy informacyjne z czasów PRL, z czasów wojska szczególnie, generalnie była to propaganda sukcesu, wrogom ludu nie poświęcano dużo czasu.

A teraz "ryży Niemiec wróg PiSu i Polaków" jest na pierwszym miejscu we WSZYSTKICH programach informacyjnych TVP, szczególnie info. Nie wiem, jak nazwać taką telewizję i taki sposób propagandy. Telewizja Szczepańskiego i Urbana to przy TVP zero koma jeden.

WSTYD I ŻENADA


Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura