Trucker hiob Trucker hiob
620
BLOG

Blog truckera - Zaczynamy jeszcze raz.

Trucker hiob Trucker hiob Podróże Obserwuj temat Obserwuj notkę 1

Ponieważ mój blog tutaj nosi nazwę "Świat zza kierownicy", to postanowiłem połączyć tu wpisy z mojego bloga "religijnego" z wpisami z "bloga truckerskiego".   Wkleję tu notki z ostatnich kilku tygodni, zaczynając od ciekawego wyjazdu na Key West, w połowie lipca:

Dojechaliśmy na Key West...

 

Dwa klasyki: Freightliner FLB z ciekawym zamocowaniem reflektorów i Kenworth W900, który także ma ciekawe lampy. Obydwa pojazdy są widoczne na jednym z moich najnowszych filmów.



Dojechaliśmy do Key Largo, pierwszej wyspy archipelagu Florida Keys



Stary most służy jako taras dla turystów i wędkarzy.



Mack model R, z niesymetryczną kabiną. Jeździłem takim w pierwszej firmie w USA, 30 lat temu. Dużo wspomnień...



A stary most kolejowy ma usunięte pierwsze i ostatnie przęsło, plus niektóre w środku, by nikt po nim nie chodził i by wysokie statki mogły swobodnie przepływać.



Jakiś oldtimer na sprzedaż, myślę, że to replika starego auta i całkiem nowy Audi A7:



Na koniec parę widoczków ze spaceru po Key West

Nazywam się Piotr Jaskiernia, mam 61 lat i od wielu lat mieszkam w Stanach. Z zawodu jestem "truckerem", kierowcą. Moim hobby jest apologetyka, a moją pasją nowa ewangelizacja. Zawsze szukam nowych dróg, by dotrzeć z Dobrą Nowiną do kolejnych osób, stąd moja obecność tutaj. AUDYCJE RADIOWE, PROGRAMY TV I ARTYKUŁY PRASOWE Z MOIM UDZIAŁEM: KLIK Moje FORUM: www.katolik.us Zapraszam. Kontakt.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości