Hobo 2 Hobo 2
442
BLOG

Czy polski sex-song pokona babę z brodą?

Hobo 2 Hobo 2 Rozmaitości Obserwuj notkę 3

Postanowiłem  w czwartek zmitrężyć trochę czasu przed telewizorem  i się nie zawiodłem. W dobry nastrój wprowadził mnie już filmik do którego głos podłożyła pani Czubówna, a który wiadomo jak działa. Jednym słowem było fajnie , nie musiałem nawet słodzić herbaty.  Nie pamiętam już co prawda ile łabędzi zaobrączkowano na Mazurach ani ile  kilometrów mają liny mostu Siekierkowskiego.  Ale nich tam - z pewnością są to cyfry znaczące , kto wie czy nie dzierżymy w tych dziedzinach pierwszego miejsca w Europie. Film był robiony z lotu ptaka więc siłą rzeczy nie zaglądał do przychodni lekarskich ani w obejścia bohaterów wywiadów Pani Jaworowicz. Jest to poniekad dowód ze min Arłukowicz wywiązał się z likwidacji kolejek , bo przeciez  gdyby były , to widać by je było z góry ? Teraz z niecierpliwością  czekam  na wynik  w Eurowizji. Komantatorzy sugerowali że wygra baba z brodą Conchta Kiełbasa czyli gender , mam jednak nadzieję że nasze dziewczyny które mają wszystko co trzeba na swoim miejscu przypomną postępowej Europie czym sie rózni baba od chłopa.

Hobo 2
O mnie Hobo 2

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości