parkingowy parkingowy
234
BLOG

Koniec kryzysu ?

parkingowy parkingowy Polityka Obserwuj notkę 4

Jestem w szoku.

 

Włączyłem telewizor z myślą ,ze oglądnę na TV 1 wiadomości . Co prawda ,nie od początku oglądałem ,ale albo mi się coś w moim telewizorze porąbało z przełącznikiem, a może moja kablówka robi co chce z częstotliwościami ?

Jedno jest pewne właczyłem na wiadomości , a tu puszczają mi kabaret.

Muszę jednak powiedzieć ,że nawet,  jak na poziom najczęściej  oglądanych  , to nawet nie było najgorzej.

Nie znam ,co prawda aktorów, ale było tak:, jakaś młoda debiutantka o nazwisku Olszewska , spaceruje sobie w towarzystwie młodego mężczyzny ulicą jakiegoś miasta i oznajmia , że jak na jej gust ,to widać koniec kryzysu.

Co prawda ,jak do tej pory pracowała tylko dorywczo w czasie studiów ,ale w najbliższym czasie zamierza poszukać pracę .

WIdzi jednak kiniec kryzysu . Gdzie widzi nie powiedziała - jak to w kabarecie.

Wie jednak , koniec kryzysu jest widoczny.

Potem pokazali-jak za dawnych czasów - jakąś fabrykę co ma ponoć  wzrost , zamówień  o ponad 3%.

Inni też tak ponoć mają  same wzrosty . Młoda Olszewska wie i i ten co z nią spacerował  wie ,to nam przez telewizor powiedzieli.

I wszystko by było w porządku , gdyby nie gość, który na końcu przedstawił się Gadomski , a potem pokazali tą jak jej tam , no tą co z tym Kretem kręci, jakaś Tadla ? ponoć dziennikarka TV.

Tylko czy ona z tym Gadomskim w kabarecie teraz występują ?

 

Dobrze jednak  ,że to był skecz kabaretowy ,bo gotów byłbym uwierzyć .

parkingowy
O mnie parkingowy

Pilnym obserwatorem polityki i gospodarki żywo zainteresowanym pomyślnoscią rodaków. Na co dzień przedsiębiorca i społecznik. Nie znoszę w dyskusji chamstwa zastępującego rzeczowe argumenty. Zyję zgodnie z zasadą " nikt bez wad się nie rodzi a ten z nas najlepszy kto ma ich najmniej" cyt. z Horacego.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka