Infidel Infidel
64
BLOG

Czy Kaczyński godzien Wawelu?

Infidel Infidel Polityka Obserwuj notkę 25
 
Na wstępie chciałbym zapewnić, że mi osobiście jest wszystko jedno, gdzie zostanie pochowana prezydencka para. Może to być Wawel, Powązki, lub archikatedra Św. Jana.
Miejsce pochówku prezydenta Kaczyńskiego powoduje wiele kontrowersji- są zwolennicy Wawelu, jak i zagorzali przeciwnicy. Innymi słowy, miejsce pochówku nie łączy a dzieli Polaków. Liczę, że nie dojdzie do rozrób podczas pogrzebu.
Postawiłem się w sytuacji, w której mi się przytrafiło nieszczęście i doszedłem do wniosku, że byłoby mi wszystko jedno, gdzie zostanę pochowany. Bowiem miejsce pochówku nobilituje bardziej żywych niż umarłych. Nie chcę dywagować, czy Lech Kaczyński zasłużył się aż tak dla Polski, by zostać pochowany wśród królów, i innych osobistości, bo to nie jest dla mnie istotne. Jest to istotne dla rodziny, która wybierając to miejsce jest żądna wywyższenia i nobilitacji.

 
Mimo to, przyłączam się do tych, którzy wybierają Wawel jako miejsce wiecznego spoczynku prezydenckiej pary. Czasy się zmieniają, mamy XXI wiek i na Wawelu wcale nie muszą być chowani sami królowie i marszałkowie.
 

 

Infidel
O mnie Infidel

Znudził mi się Jarosław Kaczyński. Nie znudzili mi się blogerzy, dla których tutaj czasem...rzadko wpadam Znudził mi się I. Janke, bo to jest jego biznes, wiec zamiast się samookreślić,lawiruje od prawa i z powrotem do prawa. Oglądam TVN,słucham TOK FM ponieważ sam umiem wyrobić sobie zdanie. Gazety Polskiej, Gazeta Polskiej Codziennie, Naszego Dziennika nie tykam bo tam na pierwszej stronie Sakiewicz. W domu nie powinno się pluć. Fale Bałtyku - kliknij po szum morza : ::::::::::::::::::::::::::::::::: ::::::::::::::::::::::::::::::::: We własnej osobie

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka