Infidel Infidel
46
BLOG

Kaczyński boi się Komorowskiego jak...

Infidel Infidel Polityka Obserwuj notkę 41

Blogpress mnie. Postanowiłem załozyć konto, by skomentować jeden wpis. Operacja się powiodła, czego dowodem jest ponizszy print screen (kliknij aby powiększyć)

Po załozeniu konta, zalogowałem się,  zmieniłem hasło, ale juz nie udało się ponownie zalogować (kliknij aby powiększyć)

 

Mozna to nazwać po imieniu, bo przypomina działania milicji, ze jakiś funkcjonariusz ma mnie na wykazie nicków zabronionych, którym nie wolno komentować na blogpress ze wzgledów ustrojowych, tzn. mógłbym siłą obalić w pojedynkę ustrój panujący na blogpress i przeciągnąć co atrakcyjniejsze blogerki na drogę wertepów III RP.

To tytułem wstępu, który wytworzył skojarzenia o zjawisku przyczynowo-skutkowym, ze Jarosław Kaczyński ma cykora, podobnie jak CKCykor miał cykora, kiedy zakładałem konto.

Jarosław Kaczyński jest dobry i świetnie wypada, kiedy mówi za niego Kluzik-Rostkowska, a on sam prezentuje się wyśmienice, kiedy deklamuje słowa roli, według uprzednio napisanego scenariusza.

Jarosław Kaczyński nie pokazuje się, a słupki mu rosną, a kiedy zacznie się pokazywać, czy słupki dalej będą rosnąć? Czy jest szansa, ze pozostanie nowy Jarosław Kaczyński, czy raczej wróci mu jego charakter?

Ja nie mam wątpliwości, bez względu, czy wybory przegra czy wygra, będzie starym dobrze nam znanym Jarosławem Kaczyńskim.

Infidel
O mnie Infidel

Znudził mi się Jarosław Kaczyński. Nie znudzili mi się blogerzy, dla których tutaj czasem...rzadko wpadam Znudził mi się I. Janke, bo to jest jego biznes, wiec zamiast się samookreślić,lawiruje od prawa i z powrotem do prawa. Oglądam TVN,słucham TOK FM ponieważ sam umiem wyrobić sobie zdanie. Gazety Polskiej, Gazeta Polskiej Codziennie, Naszego Dziennika nie tykam bo tam na pierwszej stronie Sakiewicz. W domu nie powinno się pluć. Fale Bałtyku - kliknij po szum morza : ::::::::::::::::::::::::::::::::: ::::::::::::::::::::::::::::::::: We własnej osobie

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka