ironiczny anglosas ironiczny anglosas
523
BLOG

JA JESTEM RUSKI WILK !!! Wrrrrrrrrrr!!!!

ironiczny anglosas ironiczny anglosas Polityka Obserwuj notkę 24

Nareszcie się rypło...

Właśnie wyruszyłem z Moskwy.  Harley jak narwisty rumak drży (jak to się pisze po Polsku?) między moimi udami...

Zdemaskowało mnie dziewczę z Australii. napisało do mnie na priva.  Wiem że nie powinno się prywatnej poczty ujawniac .... itd. itp i inne...

Ale nie ujawniam jej nazwiska i  imienia, nie ujawniam nawet miasta z którego do mnie z kraju kangurów napisała....

Napisała do mnie: "Panie Jastrzebski/niestety prawdziwego nazwiska nie znam/ stosuje w tym wypadku polskie , falszywe, ale uzywane dlugo przez Pana. Niech sie Pan nie wypowiada w sprawach polskich, nie dotycza was nasze sprawy Slowianskie, wasze stepy aazjatyckie pustkami stoja, za przyzwoleniem Slowianina Putina mozecie zasiedlac do woli. E "

No to ja już postanowiłem nie wypowiadać się w waszych "Polskich sprawach".  Ja jestem NOCNY WILK!!! Wrrrr!!! Trzy wykrzykniki!!!

Drży (jak to się po Polsku pisze?) Harley między moimi udami. Jadę z Rosji zapalić ruskie świeczki na grobach sowieckich żołnierzy... Wrrr, wrrr...

CO???  Nie chcecie mnie wpuścić ??? Wrrr !!! Wrrr !!! Wrrr !!!

Nie rozumiem... WPUSZCZACIE DO SIEBIE PRZEZ GRANICĘ ROCZNIE 10 MILIONÓW TON RUSKIEGO WĘGLA, DZIĘKI CZEMU MOŻECIE LIKWIDOWAĆ SWOJE KOPALNIE a zatrzymać chcecie paru prowokatorów na motorach...? Może wam te świeczki ruskie na ruskich grobach przeszkadzają?  Może te groby ruskich sołdatów... ?

Wiem, oni nie byli wyzwoliciele, to byli okupanty. Przeszkadzają wam ich groby. Przeszkadzają,  A PO DZIŚ DZIEŃ, ZDRAJCOM WASZEJ OJCZYZNY, MORDERCOM WASZYCH ELIT urządzacie PAŃSTWOWE POGRZEBY W HONOROWEJ ASYSCIE WOJSKA POLSKIEGO na cmentarzu przeznaczonym DLA BOHATERÓW !!! 

A ZAMORDOWANA ELITA POLSKIEGO NARODU Z ŁĄCZKI SPOCZYWA W JAKIMŚ MAGAZYNIE...

JA JESTEM RUSKI WILK!!!  Wrrr !!! Piszcie o mnie wszystkie gazety, telewizje na żywo pokazujcie całą dobę !!!  Ja jestem wasz...

Grzegorz Jarzębski.

Mam facebooka. Znaleźć mnie można a nawet zaprzyjaznić*  tu :
http://www.facebook.com/grzegorz.jastrzebski.7739

ps.

a

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka