panbond panbond
103
BLOG

Takiego Polaka

panbond panbond Rozmaitości Obserwuj notkę 1

 Jeszcze nie widziałem.

Mialem przyjemność być na meczu Polska-Grecja i powiem że byłem nie tyle zaskoczony ile kuźwa w ciężkim szoku. Mam na myśli kibiców. Nas Polaków na trybunach. Nie wiem jak wygląda atmosfera na stadionie Barcelony ale po tym co widziałem na Narodowym nie wierze że jest jakaś znacząca różnica. Stałem wśród kibiców, w miażdzącej przewadze Polaków, i widziałem ludzi którzy NIE MAJĄ KOMPLEKSÓW. Swietny stadion, swietna atmosfera i jeszcze ta pierwsza połowa w wykonaniu piłkarzy. Żadnego narzekania, patrzenia spode łba, wyniosłości, żadnych podziałów. Jedna wielka wspólnota i idąca za tym potężna siła dopingu. Wszyscy uśmiechnięci, naładowani pozytywną energią. To były chwile w innym świecie, tak pożądanym, tak dalekim od SZAREJ Polski.

Nie lubie takich frazesów, ale powiem. Czułem się jak prawdziwy Europejczyk, ten stadion był gorącym bijącym sercem Europy. Powtórze - ŻADNYCH KOMPLEKSÓW. Byłem dumny z Polaków i widząc to wiem że można. Jeżeli kiedyś miałem wątpliwości co do Naszego miejsca w Europie, co do Naszej mentalności to 8 czerwca wszystkie one prysły.

 

Dumny, pewny swojej wartości Naród.

panbond
O mnie panbond

Reprezentuje jedna osobe, siebie. Naleze do urodzonych na poczatku lat 80. Jeszcze za komuny ale sam wychowaywalem sie juz w bardziej wolnej Polsce. Patrze na swiat przez pryzmat wlasnych doswiadczen, obserwacji znajomych a od niedawna glowy rodziny;) Caly czas rozwijam swoj swiatopoglad. Takie miejsca jak Salon sa, wg mnie, do tego odpowiednie. Popelniam bledy ortograficzne i skladniowe - sorry dla wrazliwych, ale da sie z tym zyc.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości