panbond panbond
308
BLOG

Czuje się murzynem

panbond panbond Polityka Obserwuj notkę 3

 Ponieważ czuję się od jakiegoś czasu murzynem, prosze wszystkich o traktowanie mnie jak czarnoskórego. Czuje sie murzynem i wydaje mi sie juz ze mam wiekszego, moge biegac maratony albo sprinty i genialnie tańczyć. Czuje że moja skóra tak naprawde jest czarna choć jest biała. Jestem uwięzionym murzynem w ciele białego!!! I to jest ponoć normalne moi drodzy!!!

 

Z ukłonami w strone posła Grodzkiego.

panbond
O mnie panbond

Reprezentuje jedna osobe, siebie. Naleze do urodzonych na poczatku lat 80. Jeszcze za komuny ale sam wychowaywalem sie juz w bardziej wolnej Polsce. Patrze na swiat przez pryzmat wlasnych doswiadczen, obserwacji znajomych a od niedawna glowy rodziny;) Caly czas rozwijam swoj swiatopoglad. Takie miejsca jak Salon sa, wg mnie, do tego odpowiednie. Popelniam bledy ortograficzne i skladniowe - sorry dla wrazliwych, ale da sie z tym zyc.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka