Igor Janke Igor Janke
1420
BLOG

Zadaj pytanie Bronisławowi Komorowskiemu

Igor Janke Igor Janke Polityka Obserwuj notkę 170

Czy Bronisław Komorowski udzieli wywiadu blogerom Salonu24 jeszcze nie wiem. Ciągle czekam na odpowiedź ze sztabu kandydata Platformy. Ale mam nadzieję, że tak się stanie. Pamiętam, że Małgorzata Kidawa-Błońska zapewniała 18 maja w Tok FM, że udzielenie wywiadu Salonowi24  to tylko kwestia umówienia terminów. 

Ponieważ czasu do wyborów coraz mniej, proszę Was, byście już teraz przygotowali pytania do marszałka Sejmu i kandydata na prezydenta. Proszę wpisujcie je poniżej, tak jak w przypadku pytań do Andrzeja Olechowskiego.

Przy okazji informacja – rozmowę z Andrzejem Olechowskim już odbyłem, pytania zadałem, opublikuję odpowiedzi wkrótce, kiedy tylko je spiszę i autoryzuję. Następna rozmowa będzie z Grzegorzem Napieralskim, który już się zgodził. O pytania do szefa SLD poproszę Was później.

Teraz czekam na pytania do Bronisława Komorowskiego. Proszę, aby pytania były konkretnie i merytoryczne. Wszelkie obraźliwe komentarze i teksty inne niż pytania będą spod tego postu usuwane.  

Wiem, że emocje przedwyborcze rosną, ale nie dajcie się im ponieść. Zapraszam wszystkich: i tych, którzy chcą głosować na kandydata PO i tych, którzy mają zamiar wybrać kogo innego.  Jak zawsze w takich wypadkach ja dokonam wyboru (starając się zachować proporcje) – i mam nadzieję, że zadam je – w Waszym imieniu - marszałkowi. 

Igor Janke
O mnie Igor Janke

Autor podcastu Układ Otwarty. Prezes niezależnego think tanku Instytut Wolności

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka