jazmig jazmig
688
BLOG

Potępiam ACTA i bamdytyzm grupy Anonymous

jazmig jazmig Polityka Obserwuj notkę 12

Jestem przeciwniekiem podpisania przez Polskę ACTA. Sposób procedowania nad tym aktem prawnym, ukrywanie przed opinią publiczną zawartości tego dokumenty oznaczają, że jest on szkodliwy dla ogólu społeczeństwa polskiego.

Nie zmienia to jednak faktu, że ataki na strony polskich władz to internetowy bandytyzm. Jestem stanowczym przeciwniekiem takiego postępowania bez względu na to, jak bardzo jest wzniosły cel tego ataku.

Bandyta to bandyta. Żadna idea nie usprawiedliwia bandytyzmu.

 

jazmig
O mnie jazmig

Jestem katolikiem, swoją wiarę traktują bardzo serio. Mam poglądy konserwatywne jak chodzi o sferę obyczajowości, i liberalne, gdy chodzi o gospodarkę.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka