jb2236 jb2236
541
BLOG

Credo lemminga

jb2236 jb2236 Rozmaitości Obserwuj notkę 11

 Nie wytrzymałem! Obiecałem sobie że nic nie będę pisał. Są lepsi, mądrzejsi... No ale czasem człowiek musi, inaczej się udusi. W tym wypadku ze śmiechu. Znajomy podesłał mi link do tekstu z internetowego wydania Wyborczej. Podzielę się z wami tym linkiem i pozostawię go bez dalszego komentarza gdyż ręcę mi opadają tak bardzo że ciężko mi klawiaturtę obsługiwać tymi opadniętymi rekoma. Proszę o to dla was sama śmietanka michnikowszczyzny w sosie własnym: http://wyborcza.pl/1,76842,11535136,Polska_niesmolenska.html

Nie wiem czy autor tak na poważnie, po prostu to zjawisko umyka mojej percepcji. Pośmiejmy się razem po prostu, jest z czego. Pozdrawiam.

jb2236
O mnie jb2236

Dharma traveller

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości