balzak balzak
1650
BLOG

Skandal na blogu Celińskiego!!! Do Igora Janke!

balzak balzak Rozmaitości Obserwuj notkę 65

W pierwszym zdaniu (dalej nie czytałem) zadająca pytania, Voit, która kiedyś zasłynęła z kpin z chorej matki Kaczyńskich, napisała:

"Powiązania rodziny Kaczyńskich ze środowiskiem przestępczym - mówiąc bez ogródek, ze zwykłymi gangsterami – są szokujące."

 

Pytanie do Igora Janke, czy, jeśli nie zdecyduje się na usnięcie tego kłamstwa z portalu S24, bierze odpowiedzialność prawną za  takie oszczerstwo wobec osób publicznych? Czy jest wstanie udowodnić "szokujące powiązania" Kaczyńskich z gangsterami?

O morlanym aspekcie tej sytuacji pisać nie będę, bo mam świadomość, jak komicznie by to brzmiało w kontekście Voit i Celińskiego.

 

I pomysleć, że w poprzedniej notce broniłem Celińskiego.

 

Cóż - w tej sytuacji pozostaje mi przeporsić za Celińskiego wszystkich, których przekonałem swoją argumentacją, w tamtej dyskusji.

 

 

balzak
O mnie balzak

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości