jerzym jerzym
97
BLOG

PERŁY VENISSY, CZYLI KWINTESENCJA S 24 ALBO NIE UCZTA PLATONA. S

jerzym jerzym Polityka Obserwuj notkę 6
@milestone

Doskonale wiemy, poco tu wlazł Jerzym - żeby prowokować ludzi do rozpierduchy i burzyć spokojną wymianę zdań na temat głównego wątku. Jerzym, to męska forma netowych podszczuwajek, które niosą ze sobą nie pokój, tylko destrukcję. Po kie licho gościć tu toksyczne i nieżyczliwe nam osoby, które same mają problemy z własną agresją? A cóż to za psychiatra, co w kontakcie z drugim człowiekiem, wpływa na zaniżenie obrazu JA i poczucia wartości drugiej osoby? Tak robią tylko ci, którzy chcę załatwić przy okazji jakieś własne, często nieuświadomione sprawy...Boże chroń przed diagnostami, którzy nie przeszli własnej terapii i masowo przypisują innym coś, co samemu się posiada...

2008-02-22 16:36Venissa202696
@Panie psychiatro - Jerzym Już dawno mówiłam panu, żeby pan pomyślał o własnej autoanalizie, bo po 30 latach pracy w komunistycznej PRL zaczynają się u pana zacierać granice psychologiczne. A i z niebywałą intensywnością zaczynają się ujawniać stare nawyki (czyżby to skutek upływającegoc czasu oraz nadmiernego narażania komórek szarych przez wielogodzinne przesiadywanie przed ekranem komputera?). Widzę,że dobrze panu znane uprawianie psychuszki, przenosi pan na fora internetowe (przypisywanie p.Paliwodzie u siebie na blogu dewiacji). Puściły panu hamulce i zaczyna pan ujawniać własnego cienia. Nigdy nie miałam zaufania do psychiatrów, którzy nie przeszli własnej psychoterapii...2008-02-22 16:11Venissa202696Prosto z uczty u Platonawww.venivenissa.salon24.pl link do komentarzazgłoś do usunięcia
@Jerzym

Tak PSYCHIATRA się wypowiada publicznie(?)

"Informuję, że były pracownik gabinety politycznego min. oświaty mgr Paweł Paliwoda wyciął mój komentarz.

A ja tylko zapytałem czy jest mu teraz trudniej gdy nie może, korzystając z posady rządowej, powiadamiać przełożonych blegerów o ich "wybrykach".

Maleńki to człowieczek jest. Nie samuraj żaden"

Panie Jerzym, pan się kompromitujesz jako lekarz! Pan zachowuje się NIEETYCZNIE i radzę panu - najwyższy czas iść na emeryturę.

P.S.
Panie Pawle, proponuję wyciąć ten pierwszy komentarz osobnika o nicku Jerzym, a następnie wyciąć moje. Poco zaśmiecać forum komentarzami nie na temat. Jerzym bawi się w podszczuwajkę i wchodzi tu, żeby wyładowywać własne frustracje niespełnionego lekarza. Zresztą, to forumowy przyjaciel dr Rode...

2008-02-22 16:17Venissa202696Prosto z uczty u Platonawww.venivenissa.salon24.pl
jerzym
O mnie jerzym

Nudny i oczywisty

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka