jerzym jerzym
53
BLOG

paliwoda o wolności słowa:

jerzym jerzym Polityka Obserwuj notkę 1
Do administracji Salonu24

Szanowni Państwo!

Mój blog stał się dzisiaj obiektem zmasowanego ataku czterech najzwyklejszych salonowych chuliganów o nickach: "Kurdebalans", "Jerzym", "Chirl" i "Blaise".
Używano w stosunku do mnie rozmaitych metod obrażania i zniesławiania ("jesteś zwykła świnia" - Blaise). Musiałem usunąć 40-50 tego rodzaju ich wpisów. Ci ludzie wrzucali od razu po kilka "komentarzy" pod mój post w odstępach kilkuminutowych.
W tej sytuacji wydaje mi się, że wprowadzenie możliwości blokady wpisów niektórych tego typu osobników jest w obecnej chwili potrzebą palącą.

Serdecznie pozdrawiam administratorów oraz wszystkich - poza wspomnianą czwórką - Państwa, którzy zechcieli dzisiaj zabrać głos pod moim postem
Pozdrawiam



2008-02-23 00:46Paweł Paliwoda60617Inteligenci i wykształciuchywww.pawelpaliwoda.salon24.pl
jerzym
O mnie jerzym

Nudny i oczywisty

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka