ja
ja
jestemzewsi jestemzewsi
336
BLOG

białoczerwone wstążki kontra kotyliony, min. Szczurek się wyłamał

jestemzewsi jestemzewsi Polityka Obserwuj notkę 2

Jaky był dzisiejszy dzień każdy widział, moją uwagę przykuły białoczerowne wstązki i kotylliony...

Zwyczaj kotylionowy jest dla mnie wyjątkowo niesmaczny i na wskroś nie Polski ale pal szesć.. Przy grobie Nieznanego Żołnierza było widać dwa obozy - Ci ze wstążkami i Ci z kotylionami. Pod znakiem tych dwóch symboili stała również transmisja telewizyjna. Wszyscy urzednicy "former regime" zaopatrzeni w kotyliony: Kopacz, HGW, Dworak, Komorowski, genrałowie, wszyscy dziennikarze telewizyjni (pod przewodnictwm nieśmiertelnego Wincentego Kraśki), etc.

Białoczerwone wstążki - Prezydent Duda, kancelaria prezydenta, ,i kto ? minister Szczurek - jako jedyny ostentacyjnie się wyłamał i przypiął wstażkę zamiast kotylionu - czy to odwaga czy konformizm ? wstąpi do PIS ? :) 

 

 

jestemzewsi
O mnie jestemzewsi

ze wsi

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka