marta fi marta fi
129
BLOG

Głos otuchy...

marta fi marta fi Religia Obserwuj temat Obserwuj notkę 3

"Moja twarz odbija się w tobie, lśni błogim spokojem.
Uwierz mi, wsłuchaj się w spokój.
Nawet gdybyś był(a) zanużony/a w oceanie trosk, zawsze będę z tobą, twarzą w twarz.
To ja jestem twoim spokojem.
Dopóki twoje myśli są skupione na mnie, możesz się czuć bezpiecznie,
ale jeśli troski będą zaprzątać twoje myśli, wówczas upadniesz pod ich ciężarem.

Nie zapomnij wtedy zawołać - Jezu pomóż mi - a przybędę, by cię podnieść.
Im bliżej będziesz mnie, tym bardziej będziesz mogła czuć się bezpiecznie.
I nie szkodzi, że czarne chmury gromadzą się nad twoją głową, a na horyzoncie widać groźną nawałnicę - nie spuszczaj ze mnie oczu.
Ja się nie zmieniam, zawsze jestem taki sam i zanim burza dotrze do ciebie, będę miał dosyć czasu, by ją uspokoić, zgodnie z moją wolą.

Pamiętaj, że nieustannie jestem przy tobie i pomagam ci stawiać czoła każdemu uderzeniu fali. 
Jeśli jesteś przrażona myślą o przyszłości, to wiedz, że nie musisz się jej obawiać, bo jesteś przy mnie."

marta fi
O mnie marta fi

Marzy o nieznośnej lekkości bytu

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo