marta fi marta fi
151
BLOG

Porzuć iluzję

marta fi marta fi Religia Obserwuj temat Obserwuj notkę 2

Głos otuchy...

Porzuć iluzję, że zasługujesz na życie bez trosk. Jakaś cząstka ciebie ciągle ma nadzieję, że pewnego dnia skończą się wszystkie twoje trudności. To jest nadzieja płonna.

Już mówiłem to moim uczniom - w tym świecie będziecie cierpieć. Nie łudź się, że tu na ziemi zostaną rozwiązane wszelkie problemy. Zawierz raczej mojej obietnicy, doskonałego szczęścia w wiecznym życiu w niebie. Zamiast poszukiwać doskonałości w tym świecie skalanym grzechem, zadaj sobie trud odszukania mnie, ponieważ to ja jestem doskonałością.

Ciesz się moją obecnością i głoś moją chwałę, nawet z samego wnętrza nieszczęścia. To dzięki ludziom wierzącym - którzy w samej otchłani ciemności podtrzymują w sobie płomień wiary - moje światło lśni najjaśniej. Ten rodzaj zaufania ma niebiańskie korzenie. Jest ono działaniem mojego Ducha, który mieszka w nich.

Zaufaj mi i zawsze miej we mnie nadzieję, nawet w najtrudniejszym momencie twojego życia.

-------------------------------------

Ew. św. Jana 16:33 - To powiedziałem wam, abyście we mnie pokój mieli. Na świecie ucisk mieć będziecie, ale ufajcie, Ja zwyciężyłem świat.

Psalm 112:4-7 - światło świeci prawym w ciemności, On jest łaskawy, miłosierny i sprawiedliwy.

Szczęśliwy człowiek, który lituje się, obdarza ubogich i postępuje w swoich sprawach uczciwie.

Bo nigdy się nie zachwieje; sprawiedliwy nigdy nie będzie zapomniany.

Nie będzie się lękał niepomyślnej nowiny, serce jego mocne, zaufało Panu.

marta fi
O mnie marta fi

Marzy o nieznośnej lekkości bytu

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo