Józef K Józef K
131
BLOG

Windows 7

Józef K Józef K Technologie Obserwuj notkę 41

Przesiadłem się ze "starego" systemu Windows XP na nowy Windows 7. Zainstalowałem Office 2007 Pro z Outlookiem 2007. Skorzystałem z rad umieszczonych w 12 numerze "Chipa". Trzeba było sformatować partycję systemową (mam ją wydzieloną), więc najpierw  wyeksportowałem backup poczty z Outlooka 2003 na inną partycję.

Instalacja poszła gładko, bez zacięć. Dopiero poszukiwanie kompatybilnych z W7 sterowników do peryferiów było nieco nużące. Ale i z tym można sobie dać radę. Wszystkie peryferia już mi działają pod W7.

Polecam W7. Środowisko graficzne podobne do Visty, ale system jest stabilny, szybki i elegancki. Graficzne obudowanie programów znakomite. Krótko mówiąc, przyjemność pracy.

 

Józef K
O mnie Józef K

Józef K.: wszechstronne zainteresowania, zdecydowane poglądy, liberał Kontakt Witryna internetowa

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie